Bali-luna noastra de miere!❤Honeymoon

24955597_1639526992752206_4166470384783642078_oTegenungan Waterfall-Ubud

The Tanjung Benoa resort❤

Ma declar indragostita de Bali!O locatie superba si ofertanta atat pentru un cuplu cat si pentru familii si grupuri de tineri!Cand am decis sa alegem aceasta destinatie pentru luna noastra de miere pusesem 2 locatii in balanta Bali si Maldive si dupa indelungi cautari despre fiecare in parte(pt ca ne place sa stim cate putin despre fiecare tara pe care o vizitam) am decis ,de data aceasta,sa mergem spre Bali deoarece noi am vazut aceasta locatie mai complexa pt un turist si in acelasi timp si  romantica;planul nostru fiind acela de a descoperii cat mai mult cand calatorim iar Maldive ni s a parut noua ca e doar de relaxare si ca si activitati turistice bazandu se pe  sporturile pe apa si plimbari cu barca (clar intr o zi vom vizita).

Zborul de la Londra spre Bali a fost cu o ora mai lung,decat cel spre Thailanda,si anume 16 h cu un stop de o ora in Qatar-doha,Qatar find si compania de zbor, unde noi am ales o ca la intoarcere sa poposim si acolo.Zborul a fost lung insa eu am dormit in prima parte iar sotul meu mereu vizioneaza filme si mananca :))dupa, o familie de nemti cu 3 copii ,se aseaza in stanga nostra si ne fac zborul „incantator”prin „muzicuta” pe care au dezvoltat o copiii pe tot parcursul zborului,noi devenind foarte nerabdatori spre a ajunge la destinatia noastra!Iata ne ajunsi..in sfarsit ajunsesem in paradisul nostru..luam viza  (aceasta fiind pe o perioada fixa 30 de zile si costa in jur de 35 de dolari ,noi am platit in moneda lor si anume in rupi) si cu ardoare pasim spre iesirea din aeroport spre a avea prima vedere in locul mult visat.Am fost intampinati de oameni foarte primitori si foarte umili,care nu stiu cum sa ajute ,incat sa fie pe placul tau!Ne am luat un ghid si am plecat spre primul resort unde am poposit,acesta aflandu se in zona Jimbaran,chiar pe plaja si cu un roof top pool de senzatie (nu foarte departe de aeroport 15 min/cu masina);curiozitatile erau pe masura ce inaintam, despre insula indoneziana,Insula Zeilor cum a mai fost denumita deoarece reprezinta un paradis exotic cu numeroase atractii turistice,nu doar cu plaje minunate si valuri perfecte pt iubitorii de surf,ci toata insula in sine reprezantand un cadru mirific de natura cu f multa vegetatie,plantatii de orez,ceai,cafea,cascade,jungla,temple,maimute,pasari,plina de traditie,gastronomie bogata si religie respectata.In drumul nostru vedem foarte multe temple si zei,total diferit de ce am vazut in Thailanda,si totusi un lucru in comun,multitudine de scutere pe care merg femei ,barbati si cate 4 pe un scuter( ei find o categorie miniona) si asa aventura incepe..odata ajunsi la hotel suntem intampinati cu bauturi de bun venit,un fel de moktail de fructe avand o culoare ros-galbena in pahare ,ceea ce ne facem sa ne simtim foarte bine primiti.Hotelul nostru din Jimbaran,Fox Harris on Jimbaran beach,un hotel de 4 stele,nou,frumos amenajat,camere super curate si spatioase,breakfast delicios tip bufet si cu un service pe masura!20171018_112855.jpg20171016_032626.jpg20171016_053118.jpg20171016_045200.jpg20171016_091528.jpg20171016_034847.jpg

Acomodarea ne am facut o rapid eu fiind nerabdatoare sa ma arunc in piscina si sa ma bucur de caldura si de razele de soare ,care incalzeau cu putere ,temperatura fiind de 31 de grade;deja ma gandeam cate putem vizita si cu ce sa incepem?!prima zi ne am petrecut o la piscina fiind si obositi dupa atatea ore de zbor.Seara,am ales sa iesim sa mancam la unul din restaurantele de pe malul marii,unde se simtea miros de peste proaspat,mesele cu lumanarele se zareau atat de romantic,muzica in surdina si valurile marii ne transferau  intr un cadru de poveste, avea sa fie locul nostru !

Acesta este doar primul episod,urmeaza altele si mai interesante despre obiectivele vizitate plus fotografii.

Reclame
Categorii Prin lume!Etichete , , , , , , , ,

10 gânduri despre „Bali-luna noastra de miere!❤Honeymoon

1. Bună Dana, frumoasă locația pentru luna de miere, aștept rețeta pentru prajtura cu mere😘😘😘.

1. Mulțumesc mult!saptamana asta vine si reteta🍎🙏

Apreciază

2. Love your pictures! 🙂

3. Mai vreau în Bali

4. So beautiful

5. yodanto limited 16 Februarie 2018 — 0:02

Un loc de vis

6. mihaela enache 8 Mai 2018 — 14:32

superbe poze si locul descris ..din pacate asa departe